onsdag 18 mars 2009

Useless shit

Jag har absolut ingen aning om vad jag ska babbla på om idag. Så igentligen är det här inlägget något meningslöst, men vadå, jag har lite att göra. Pappa låste nyss ut sig på altanen, man märker ju att vi är släkt i alla fall. I måndags, då jag skulle se på mitt kära "90210", var det typ episod 3 istället för 17, då var man inte glad! 6:an är screwd up, just nu hatar jag den kanalen. Fast ni ska se att om en vecka har jag ändrat mig. Ikväll ska man i se på "Lie to me" och igår såg jag på en underbar film som heter "Keith", folket måste se på den! Jag insåg just att jag låter som en TV-nörd....well, whatever! På fredag blir det parken med mys-barnen, funny bunny! Jag och Therese fyller snart år (6 April), vi håller på att fundera ut vad vi ska göra. Det är svårt, vi bor ju trots allt i Dö-vik.

Till folket, håll ut, det är snart påsklov.

Inga kommentarer: