tisdag 3 mars 2009

Tråkig Tisdag (NOT!)

Hello folk :D
jag sitter nu hemma hos Jossi, som nyss plattat håret på Anna. Snart ska vi äta mackaroner och köttbullar, mat som jag faktiskt inte är allergis mot! Helt otroligt! Jossi har en skit stor TV på hennes lilla rum så det första man tänker när man kommer in är typ : "Oj, TV!". Sen ikväll ska vi på parken, har jag ju sagt tidigre men men, ni har säkert glömmt det så. Min Lovisa ska dansa, och nej inte balett, streetdance is the shit!

Har haft musikalträning idag med, vi har väldigt skumma saker för oss där vill jag lova. Idag fyllde vi ett par lila gummihanskar med vatten, fråga mig inte varför. Det bli träning imorgon också, från 10-14, usch vad tidigt man måste kliva upp! Och idag klev min lillebror upp samtidigt som mig, frivilligt! Han kan inte vara riktigt frisk, fast han är ju släkt med mig så det är väl inte så konstigt.

Folket får ha det bra, sov länge ni som kan!
puss

Inga kommentarer: