lördag 21 mars 2009

Tjock helg

Just nu känns det som att den här helgen blir ovanligt tjock, massa musikal träning, läskigt nära premiären nu. Två dagar, det är ingenting! Och alldeles nyss gnuggade jag mig i ögonen, glömde helt bort att jag hade sminkningen från musikalen kvar, så nu ser jag ut som en emo- wannabee. Snart är det måndag, usch fy blä! Känner mig förbannat positiv nu, något mer jag kan klaga på? Oh just det, NO- skitet. Och så klart bilddagboken, seriöst, den lägger av 24/7 (hej fjortis). Nej, men nu har jag klagat färdigt! Nu ska vi ta alla bra saker istället. Man får ledigt hela tisdagen, en bra sak med musikalen, yey. Jag får sova ut imorgon. Och nu har mitt bra-saker föråd tagit slut, men ni ska se att imorgon är jag så där störigt glad igen. Allt folk som klarar av att inte slå till mig får en puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle ni uppträda nåt till helgen? VArt får man tag i biljetter? Jag ska till Husum på fredagkväll å var lite nyfiken..

Anonym sa...

Jag måste bara säga att ni var riktigt duktig. Ni var helt otrolig, den bästa musikalen jag sett ;) Ha en bra helg!

Kram Sabina