måndag 9 mars 2009

Ge mig nudlar!


Hej alla vänner och okänt folk!

Idag började skolan igen, jag skulle inte haft något imot en vecka lov till, men nu är det som det är. SO-prov på onsdag, inte kul! Jag vet inte varför men jag är så jäkla sugen på nudlar, intressant eller hur? Therese, vet du vad det är ikväll Kl 20.00? Om du inte vet det så börjar jag seriöst fundera om du är hjärntvättad av den där äckliga melodifestivalen! Och nu vet jag att du sitter och små-ler, bara för att jag har bäst humor. Imorgon ska man åka skidor, alla i klassen bara ääälskar skidor, eller vad säger ni?


Puss på alla!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Kom ner älskling så ska du få nudlar

Anonym sa...

I morgon är de NUDEL-DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 höhö c:

Anonym sa...

Nudlar är ju gott ju! Kul att läsa din blogg=) KRAM