fredag 13 mars 2009

SJUK fredag


I'm going mental! jag sitter och sjunger "öl smakar kladdkaka i lappland, i lappland". Någon som kan köra mig till psyket? Och enligt Lovisa såg jag en lila gris, en ko och en humla flyga förbi, fast jag vet inte om man kan lita på henne, hon har ju gått och blivit blond(are). Sen har hon hål i magen också. Vi är störda störningsmoment, stackars folket som måste stå ut med oss! Ni vet den hära reklamen för Robinson 2009, är det någon som vet vad den låten heter? För jag har hört den förut, men kan f*n inte komma på vad den heter! Hoppade från ämnet liten men what ever. Jag blev lite små sur alldeles nyss. Hörde Eminem's nya låt, Crack a bottle, seriöst den var skit dålig! Vad har hänt, jag gillar hans andra låtar, men den här var bara blä! Imorgon är det den 14 och då ska man vara med Sanna Sötström och Lovisa Åsfin (haha ta bort ringen, humor asså), vi får väl se vad vi hittar på. Människorna på bilden är jossefin och Åsfin, dom får äran att vara med på min blogg bara för att jag älskar dom! Puss på er!


En sista sak bara.

Varför heter det utbildning när man är inomhus?

det borde heta inbildning! Och nej, jag är inte den smarta ungen som kom på det, tyvärr.


Pussar till människorna!


2 kommentarer:

Anonym sa...

sandraFIN<3333

älskar dej och lovisaFIN mäst<333333333333

//jossi::)

Anonym sa...

Du har fina vänner älskling. Puss till dom från mig också :)