onsdag 11 mars 2009

Igår var det tydligen nudel-dagen, nån som åt nudlar? Jag vet i alla fall tre som gjorde det, och nej, jag var inte en av dom. SO-provet är över! Jag kan andas igen! Nu är det bara den här svenska uppgiften kvar, jag har kört fast. Nu ska man äta mat, baguetter! Mums, du kan få smaka om du vill...NOT! Jag ska äta upp allihoppa! Så ni får vara berädda på att jag är tjock imorgon.
Jag är i chock tillstånd, jag har hittat en låt av ett svenskt band, som jag tycker är bra! Alla som känner mig vet vad jag tycker om svenska artister, tAKiDA är ett undantag. Ja, vad ska man säga, jag har blivigt hjärntvättad, vem är den skylldige? Therese kanske? Well, jag älskar dig ändå gumman, men snälla gör mig normal igen!

Den underbara låten: http://www.youtube.com/watch?v=LiU6DQPaViE&feature=PlayList&p=313DE9F6488CC8BD&playnext=1&index=20

1 kommentar:

Anonym sa...

Men älskade vän hur har du det med stavningen?