onsdag 4 mars 2009

Funny Bunny ;)

Igår var jag på parken med söta ungar, men det visste väl alla redan. Jossi bara älskade musiken *host*. Lovisa dansade bäst av alla! Även om hon vägrar erkänna det. Också hittade vi Jossi's framtida kille, som inte kunde sluta stirra på henne. Fast det är väl inte så konstigt, så snygg som hon är! Jag fick lite halv kassa bilder, det var sjukt trång och eftersom jag är så lång (eller inte) så blev det lite jobbigt. Sen såg man världens gudomligaste objektiv, paparazzi style, gissa om man vill ha! Fast jag är nöjd med dom jag har, for now ;) Medans alla tjejer skrek när dom såg Adam så började jag skrika först när jag såg objektivet, åh vad jag är normal! Well, även fast det inte var min musikstil så ska jag inte klaga, det var Funny Bunny och vi gör lätt om det, vad sägs om den 20 mars? ;)

Lägger kanske ut några bilder senare, orkar inte just nu

Kramar till er.

1 kommentar:

Anonym sa...

20 mars i the shiet, ÖS!!!!!! :D:D:D puss <3<3