måndag 16 mars 2009

Mys-Måndag




Jag var bara tvungen att lägga upp bilderna, please don't kill me, ni vet att jag bara la upp dom för att ni är så himla snygga ;)

Åh, du underbara måndag. Det är så mysigt att vara tillbaka till skolan efter den alldeles för långa helgen... Who am I kidding, jag hatar måndagar! Om jag fick bestämma skulle det vara helg sju dagar i veckan. Vi fick en ny Staffan idag som heter Peter (visst hette han så?), för den gammla Staffan är barnledig. Vi ska ha Engelska imorgon, så vi ser väl hur länge det tar innan han bryter ihop. Nu har det börjat töa, nu kan det väl bli sommar på en gång, skippa slasket. Tänk vad skönt att gå barfota, gräva ner tårna i sanden.... Och imorgon har vi skidor, känns som att sommaren är nära, eller hur?
Puss på alla underbara ungar i min klass, ni är bäst!

Inga kommentarer: