söndag 24 maj 2009

Tillbaka till civilisationen

Hello people!

I helgen var jag i vindeln med mina musikal männinskor. Vi åkte forsränning, herre gud, det var galet roligt! Man får jävligt ont i armen och massor med vatten i munnen, men det var så värt det! 11 grader i vattnet, fast det var inte så farligt. Sen gick man hög-höjds bannan, shit vilken kick man fick av det då. Det vär det läskigaste jag gjort i hela mitt liv. Att man är höjd rädd gjorde ju inte saken bättre, men jag klarade det ( stolt).



Det ända som inte var så mysigt var det dom kallade toa...ett dass med andra ord, gud vad det lucktade... man blev gas förgiftad, seriöst. Men jag överlevde, annars skulle jag väll inte skriva detta eller hur? inget rinande vatten, inge elektrisitet, mys mys...NOT!

Igår såg jag på the phantom of the opera, den var... bra... riktigt bra :)

pussar på riktiga toaletter! ;D

Inga kommentarer: