fredag 8 maj 2009

Hi, I'm famous!

Jag vet att jag skulle lägga upp den där musikvideon, men det gick inge bra. Det är säkert fel på datorn, inte jag som gör fel.
http://www.youtube.com/watch?v=LD6mwHI7tGo&feature=related
där är videon, men eftersom ljudet inte funkar, nån copyright, så är låten här.
http://www.youtube.com/watch?v=DegIq21qW5U&feature=related

Har ni märkt att jag en liten sak här på sidan, med ett nytt "prank" varje dag! Väldigt vuxet och så. Igår försökte jag ta hål i mina öron, eftersom mina gammla har växt igen. Det gick inte bra, gjorde ont som fan, och så knakade de! Så vi får se om jag går in på nån guldsmedsaffär idag kanske. Mamma påpekade att jag inte fick gå till en peircing studio, jag hade inte tänkt det heller. Men dom är minst lika bra som gren's guld, kanske bättre. Klara tog ju sina hål på zid's, det gick ju bra för henne! plus att det är snyggt där inne... Nej, jag är inte ytlig!

Ska gå på stan idag (kanske) med Jossie-possie och Isa. Jag är typ den enda som inte har köpt avslutnigs kläder, men jag vill inte köpa i ö-vik. Det är ju inge roligt om nån har lika dant, hände ju förra året! Så det blir till att fara till Umeå eller nått. Jag försökte kolla på internet igår, jag hittade en jätte fin kläning på bubbleroom, 1200kr! Så den blir det inte!

På måndag är det vanlig skola igen, that sucks! Jag skulle vilja börja jobba nu på en gång....not gonna happend. Man kan ju drömma.
-Hey, my name is Sandra, I'm calling from the newyork times, and I....
Klaga inte! om man ska drömma kan man lika gärna slå på stort! Fast om jag fick välja skulle det nog bli "Elle" elller "London times".... aja, jag har några år dit, olykligtvis.

Massor med pussar till dom utan jobb! <3

1 kommentar:

Mamma sa...

Åh, vilken sorglig video. Snyft!