måndag 4 maj 2009

För ovanlighetens skull ska jag lägga upp 2 inlägg på samma dag! Är jag duktig eller vad? Väntar på att min kära moder ska bli klar med sitt prov, hon pluggar vetu. I morgon slipper jag kliva upp så förbannat tidigt, börjar inte för ens 9, så då kan jag ta 8 bussen in. I kväll ska jag se på 90210, jag har ju missat 2 program, katastrof! Men Sanna har varit snäll och haft en genomgång med mig, så lite koll har man fortfarande. Sen sitter jag och funderar om jag ska se på CSI eller inte. Om jag hör det kommer jag vara tröt imorgon, men det är ju så jämarns bra. Mitt liv är fullt av svåra beslut. I-lands problem you know. Jag har hört, av säkra källor, att vi ska ha släkt-träff i sommar på pappas sida. Ska bli roligt, jag har inte ens koll på hälften av mina släktingar, shame on me!


pussar till dig! :D <33

2 kommentarer:

Annika sa...

Det blir på nationaldagen, kommer att bli sjukt skoj att träffa dig! Sist jag hälsa på var du på resande fot.. nörmare bestämt Sundsvall tror jag! See U

Camilla sa...

Visst är det jobbigt att välja program man ska se.
Det dellemmat har jag varje kväll.
Visst är det synd om mig.