måndag 4 maj 2009

Socker

Hej folk :D
kan ni gissa vad jag gör? Okej, en ledtråd, jag har prao den här veckan, kl är runt nio. Var borde jag vara då? Om ni inte listade ut det, men jesus vad ni är tröga. Jag är på ÖA dumass! Lovisa ligger förmodligen och sover, jag funderar på att ringa och väcka henne... Nej, okej då, jag ska vara snäll... idag, imorgon vet man aldrig, mohaha! Och stackars Jossie måste gå i tråk-skolan, jag lider med dig gumman. Jag ska snart få följa med ut och göra nåt repotage om pölsa, haha. Mina kära skoter galna vänner, Jonas och Adam följer också med :)
och jag vet att rubriken inte har något med saken att göra, men what ever!

Kram till alla ni som måste till skolan/jobbet.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vad kul att du får praoa på öa.
Hoppas denna vecka blir rolig och att du får mer smak om vad du vill läsa till på gymnasiet.

Anonym sa...

tack guumman:/ hahaha;P<333

men jag är sjuk nu så ja slipper den ändå<3

//jossi