torsdag 7 maj 2009

Allmänt dravel!

Jag har kommit på att det suger att man inte kan svara på folks komentarer! Det är ju jätte jobbigt om man ska behöva gå in på den personens blogg och komentera svaret. Vadå lat? Jag är inte lat!
Igår fick jag åka med Camilla hem från ÖA, tackar och bockar (det betyder att jag är väldigt tacksam, jag brukar inte bocka, det är inte min grej). Jag får sjuts ( jag lär mig aldrig hur det ordet stavas) hem idag med, tackar och...niger?

Sommarlovet är påväg, öka farten! Ska bli skönt att inte göra någonting, bada, sola, och i år slipper jag till och med att cykla. Hurra för moped! Lovisa ska ju på dans-läger (bounce sommercamp) så det blir väl till och åka till Jossie, sen får vi ringa Isa och berätta alla spänande saker som hon missar. Det händer ju så himla mycket i Husum, folk pratar fortfarande om dator-stölden, som hände för typ hundra år sen... Okej överdrift men typ!

Jag sitter och lyssnar på musik. Jag behöver något nytt...dom 270 låtarna jag har på mobilen räcker inte. Någon som har lite förslag? Jag brukar lyssna på MCR, The Red Jumpsuit Apparatus, Rise Against, tAKiDA och då och då lite Eminem. Jag spyr på country och jazz, bara så ni vet, låtar på svenska kan också ta sig nån stans.
På tal om musik, ni måste bara se en av MCR's musikvideos, den är så himla fin.... jag laddar upp den i nästa inlägg :)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jag kan ladda ner Noice åt dig. Dom är såååå himla bra.
Ex. Tårar i regn, vem ser dom...inte jag.
Jag vet att jag uppträtt som ett äkta svin, då jag bad dig dra.
Hej, min vän , det var allt för länge sen.
Men än sen.
Hoppas du minns den tiden som va dåååååå.
Eller: Så var det fredag igen och veckan hade tagit slut.
Vi skulle ut och ha kul och då måste man ju ut.
Där ute i mörkret finns det nåt som få mig att må bra, där ute känns allting fint för då känner att jag är jag.
Eller...skoja bara nu ger jag mig.

Mamma sa...

Nä Sandra lyssna inte på Camilla. Noice suuuuger!!!!