onsdag 6 maj 2009

Fantasi, oh yes!

Då har man blivit blogg-beroende, toppen. Jag sitter på ÖA (igen), det finns inget jobb för ens 12.00, så det är lungt just nu. Jonas och Adam är inte här, dom är förmodligen med vaktmästaren. Jag förstår mig inte på dom. Igår fick flippade jag ur, blev så jävla less på allt tjat om skotrar hit och crossar dit. Jag behöver mina flickor! Trust me, jag försökte få dom att prata om något annat, jag var inte så bra på det.
Jag: Kolla vilka snygga armar han har!
Dom ger mig en "vi är inte bögar" blick, och fortsätter prata om nån iq rr (eller nått sånt). Suck.

Min telefon luktar godis....psyket nästa! anyway, eftersom jag inte har något att göra kan jag lika gärna släppa min idiotiska fantasi lös. Ni får sluta läsa nu om ni vill.

Jag har kommit på varför det heter flodhäst, flod-häst...get it? fast jag tycker inte det ser ut som en häst, jag skulle nog döpt den till något annat...typ flodelefant.

Jag tror att när datorn laggar ihop, så är den en liten gubbe som sitter och trycker på en knapp bara för att jävlas, för det händer alltid när man gör något viktigt! Om jag hittar den gubben ska han få smisk, på ett icke perverst sätt....hoppas han inte blir arg nu!

Ni vet sånna där super rika söta engelsmän som jagar för kul på en häst. Dom måste ha jävligt lite att göra, jag kan komma på hundra saker som skulle vara roligare än att jaga rävar. Dom har nog bara dålig fantasi, jag kanske borde fara över dit och utbilda dom. Min söta mamma kanske kan betala resan, det är ju inte för min skull. (Host, host, host!) jag fick nåt i halsen, låtsas vi.

Ni som tycke rjag är dum i huvudet, men herre gud! Hur roligt skulle det vara om jag var normal hela tiden? Och vad är normal igentligen? Alla är ju olika, så hur ska man veta vad som är normalt? Nån som kan upplysa mig om det?

Jag tror jag ska sluta nu, innan det går för långt. Ni kan pusta ut, jag ska inte tråka ut er eller få er att känna att ni inte är tillräkligt djupa. Efter som jag är så himla djup... asså jag har märkt att jag börjat tolka allt på ett perverst sätt. Som igår, en kompis pratade om ett ex's hus. Sen sa hon att hon saknade hela paketet, ni kan ju gissa hur jag tog det. Nej, nu ska jag ge mig!

Go back to be "normal". ha det bra. puss <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha jag håller med dej om psyket nästa hörre du hahaha;P puss<33

/Jossi

Camilla sa...

Jag tror att du tänkte att hon hade hon slagit in hela huset som i en present med en rosa rosett på.
Eller hur? Visst var det så du tänkte när hon menade "hela paketet"?
:)

Mamma sa...

Du är rolig hjärtat. Och i mina ögon alldelens normal. Älskar dig <3