torsdag 16 juli 2009



Titta vad jag har! En liten pappersbit som ger mig två och en halv timme ren lycka! Jag och Sanna åker in kl.3, äter mat, går på stan, och sen då! Jag har en ful vana att bita på naglarna när jag ser på bra filmer, inte när jag ser på dåliga konstigt nog. Jag som just hade fått fina långa naglar, bye bye till dom. Jag kommer förmodligen se Harry Potter den 2:a när den kommer till Husum också, jag och Lovisa hade bestämt att vi skulle se den på premiären, men nej, då sticker hon till Grekland istället! Hon ligger säkert vid poolen och får vindruvor instoppade i munnen av en massa snygga grekland-pojkar. Jag är inte avis, det är så mycket roligare här! Som nu tillexempel, jag ska damsuga min broders rum, super skoj!


Veckans låt:

1 kommentar:

Sanna sa...

Jag kommenterar ;) <3