fredag 24 juli 2009

Alla Säger grattis till min söta broder som fyller 12 idag :D
Jag har varit med Sanna, vi satt på mitt balkong-räcke i regnet. Vi pratade om allt och ingenting, och Sanna fick hicka från allt skratt. Jag fick henne att börja sjunga på Milo's låt, som by the way är super dålig! Imorgon ska man till Anna-Bannana, fick en V.I.P- inbjudan serru! Det blir funny-bunny, eftersom jag sett henne en gång i sommar, då lyckades hon ramla med huvet före i en slänt... alltid lika duktig! Men jag älskar 'na ändå.

Kolla in tAKiDA's nya musik-video!

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Men jag dööööör!! grymt cool, helt underbart snygg ååå man blir ju helt... guuud vill ju bara ha!!
Mustangen alltså!!
Ja, videon var också bra och Takida dom är ju kung :)

Sanna sa...

haha, gud va kul de va att bli utlåst :DD <3