tisdag 14 juli 2009

Nu ska jag försöka göra en "ny start" på bloggen. Uppdatera lite oftare och så. Vi får se hur länge det håller i sig. Igår testade jag att raka benen med en sån där epilator, ni vet en sån som drar upp hårstråna med rötterna. Holy Hogwarts, vilken terible upplevese! Tog mig en timme, och typ 40 "aj aj!", att göra halva mitt ben, så jag har fortfarande ett och ett halvt hårigt ben kvar. Så jag ska ta itu med det idag, kommer väl ta hela dagen. Resultater blir ju bra i alla fall, lent som en bebis-rumpa. Sen ska det hålla längre också, jag är så trött på att raka benen varje gång jag duchar, så nu ska jag för hoppningsvis slippa det.


Min mamma har ju blivigt galen i ordspråk, så jag tänkte att jag också skulle lägga ut ett, varsogod mamma!

"Män behöver både värme och ömhet däng dem i elementet så blir de både varma och ömma!"

1 kommentar:

Mamsen sa...

Tack älskling!
Det där var ju ett jättefint och tänkvärt citat (not!)