onsdag 12 januari 2011

Dag 1, presentation av mig själv

Sånt här tycker jag är svårt, att presentera mig själv, för jag antar att ni inte nöjer er med ett " Hej, jag är Sandra, trevligt att träffas" ;)
Men men, det är väl bara att köra igång!
Jag heter då Sandra, är 16 år. Fyller 17 i april, på samma dag som min kära vänn Therese, fast jag är några timmar äldre ;)
Jag har inga husdjur av den enkla andledningen att dom får mig att nysa och bli röd i ögonen, med andra ord är jag pälsallergisk. Jag är även allergisk mot mjölk, ägg, fisk, nötter, mandel och kyckling och jag har även astma. Men jag är i alla fall inte allergisk mor gluten, thanks god!
Jag föredrar att se saker från den ljusa sidan, man kan ju säga att mitt mörkerseende inte är så bra ;)
Det bästa jag vet är att skratta, finns det nått roligare liksom? Någonting jag inte tycker om är människor som letar efter nått att klaga på, spelar ingen roll hur underbar dag det är, nått måste man ju klaga på.... Skärp er nu!
Sen har ko- skräck, jag tycker inte om sättet dom stirrar på en...
Det var väl det mesta om mig skulle jag tro :D

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Thank god!! att du inte är allergisk mot mamma :)
Det blir en rolig läsning att följa din lista.
Älskar dig!