torsdag 20 januari 2011

Dag 08, En person som betyder mycket för mig

Att välja bara en person är ju helt omöjligt! Det finns så många som jag tycker om, eller älskar rent utav :D

Så därför tar jag med 4st fina människor, men ni andra får inte känna er bortglömda, jag älskar er också :)

Först och främst min mamma, som seriöst måste vara den bästa mamman i hela världen! Vi har samma humor, vissa kallar den dålig, men den är kung! ;)

Sen har vi ju såklart min pappa, super fixarn. Han kan fixa allt! Klurig som bara den är han också, alltid har han spännande lösningar på problem, och dom funkar oftast också ;) Tummen upp för pappsen!

Sen kommer brorsan, min fina lilla söt bror, som nu har vuxit om mig (damn it). Jag är så glad att jag har han som lillebror, alla andra småbröder verkar vara så jobbiga ;) Men inte min, han är bara söt han!

Också har vi ju Adam, min lilla fina älskling! Det här är så svårt, för det finns inga ord i världen som kan riktigt beskriva hur mycke jag älskar honom. Han är bäst helt enkelt! Jag älskar dig Adam :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack älskling du är så fin älskar dig också sötnosen min/adam

♥ Carina ♥ sa...

Jag älskar dig! Mest av allt i hela världen, till månen och tillbaka.
Jag älskar dig på morgonen, på eftermiddan me'
Jag älskar dig på kvällen, när solen har gått ner.
Jag älskar dig jag älskar dig, mer än du nånsin tror, jag älskar dig min älskling, du i mitt hjärta bor.
(har du hört det förut nån gång? :))
Och du, dom som tycker vår humor är dålig, DOM har ingen humor ;)