söndag 26 september 2010

Ja, då var det slut på den här helgen också, men snart kommer en ny ;)
På fredag var vi ju och såg på utställningen på museet, och konstnären (Andy Warhol) hade förutom en massa tavlor också gjort en kort film på 28 min, med folk som kysser varandra. Och det låter ju inte så farligt, att kyssas är ju mysigt och så. Men filmen var bara konstig! Det var ett par som höll på att slicka på varandras hakor, det kan väl ändå inte vara nice, man blir ju jätte kletig...
Vi såg i alla fall inte klart hela, vi var rädda att vi skulle börja tycka att det var äckligt att hångla ;)

Sen på Lördag gick jag ner till hallen och tittade på min bror när han spelade hockey :)
Och på kvällen for jag till Adam, där han, jag, Jocke, Martin och Olle såg på filmer. Och idag har vi bara slöat, såg på shutter island, och tog en sväng till strömsknallen för att skaffa skor åt Jocke ;)


Ni kan ju klicka på bilden så blir det lättare att läsa ;)

Inga kommentarer: