lördag 21 augusti 2010

Nyss hemkommen från stan!
Igår var mucho trevligt :)
Såg Grown ups på bio med Anna, Jossi, Therese och Robin, den var helt okej faktiskt. Efter bion drog jag och Tessan till Jocke.


Jag antar att jag försöker stryka Adam på kinden, samtidigt som jag ser löjligt nöjd ut...

Fruktansvärt! jag som bara ville mysa lite, men ne, det gick dom inte med på.

Sen var det dax att sova, och då var det tre stycken som inte kunde vara tysta! sexiga fötter, mmm...

Jocke bjöd på frukost, och sen fick jag åka epan till stan där jag hjälpte mamma med bagage loppisen :)

3 kommentarer:

sanna ♥ sa...

Men va kul :)
Ja, det få vi göra!
Jag ska följa din blogg ;D
Puss<3

♥ Carina ♥ sa...

Tack snuttan! Mysigast hade vi ju efteråt. Älskar våra mor & dotter stunder ♥

Anonym sa...

det var roliggt men helvete vad Jocke talade hela tiden man fick ju nästan något fel:-p
/Adam älskar dig sötnos