måndag 30 augusti 2010

Då var det måndag igen då...
Helgen var i alla fall underbar! Började med tacos med familjen, sen in till Täfteå och sova, sen till Angsta på kräftskiva och sova där, sen slöa framför TV till typ 5, och sen hem till Husum igen.
Det var trevligt det :D

Nu ska jag sätta mig med läxan :(
Vi ska lära oss europas länder och dera huvudstäder. Jag har aldrig varit bra på geografi, det är nästan så att jag inte vet vad sveriges huvudstad heter, så det blir ju en utmaning. Men utmaningar är bra, annars blir livet tråkigt!

3 kommentarer:

sanna ♥ sa...

sv; haha, ja det har ju inte ens jag! ;)
http://fujidirekt.se
:D

♥ Carina ♥ sa...

Jag förhör dig gärna! Geografi är ju kul!!
Du har så rätt, utmaningar är bra
"Det är i motvind och inte i medvind som en drake stiger"
Love you!

Anonym sa...

men det var ju trevligt i helgen iallafall:-p men jag har ingen läxa:-p älaksar dig gumman du är så fin /hälsningar din Adam