lördag 30 januari 2010

Om ungefär en vecka kommer min Lovisa hem från Japan! Jag har saknat den ungen, inatt drömmde jag att jag luktade på henne, väldigt konstig dröm måste jag säga, men lite besviken blev jag när jag vaknade och insåg att jag skulle behöva vänta ännu längre innan allt blir som vanligt igen.
Lite fina bilder, och fina minnen :)



Sista April




Ibland kommer vi inte överens ;)

Ibland gör vi korkade saker, som att spika in en skruvmejsel i väggen, som vi sen inte kunde få lös...

Ibland säger vi samma saker exakt sammtidigt, det är läskigt ;o

Musikalen gjorde vi tillsammans ;)

Nyår för några år sen :)

Vi var på Ulvön tillsammans också :D

Snart är hon hemma...

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Ja snart är hon hemma din goa älskade vän ♥

gunsan sa...

Vad fint du har på din sida gumman o vad fint du har skrivit;)), det kallar jag en sann vän!!
Kramizzzzz