lördag 2 januari 2010



Jag vet att det är lite sent att säga gott nytt år nu, men bättre sent än aldrig eller hur?
Nyår tillbringade jag mitt i skogen, med mina kära vänner :D
Vi hade galet roligt!

Therese's mobil svar ~ Hej, du har kommit till therese's mobil, lämna ett medelande.
Jocke~ Hallå....hallllååå?! Asså Adam, vad är de här för nått, jag tror hon sa att jag skulle lämna nått?

Tur att vissa är tekniska ;)

Sen kom Rebecka, Robin, rebeckas mamma och Jockes mamma och hälsade på, och jocke fick ta sin morsas sockar för hans var blöta, och sen la han dom blöta på wookpannan som hängde över elden.
Sen när dom hade farit kom det några skoter människor och skulle grilla korv.
Skoter mamma ~ Men här är ju ett par sockar, är det nån av era?
Jocke ~ Nopp, jag har mina på mig.
Skoter mamma ~ Jaha, men då eldar vi upp dom...
Jocke ~ ja, gör det, vilken idiot vill ha grillade sockar?

Så Jockes sockar är numera aska...

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Här är det inte mycket aktivitet om man säger så...
Älskar dig!!!