tisdag 16 juni 2009


Min underbara klass van slitvagen för andra året, vinner vi nästa år blir vi den ända klassen som någonsin gjort det! Jag är så fruktansvärt lycklig att jag går i den klassen, inte bara för att vi vann, utan för att vi har sån otrolig sammanhållning. Vi är sex tjejer i klassen, och vi står varandra ganska nära, inga cat-fights här inte! Massor med kärlek till blivande 9 blå ;D
Jag är stolt över mina betyg...vill ni se?
Svenska : MVG
Hemkunskap: VG
Idrott: VG
SO: MVG
Engelska: MVG
Franska: VG
Bild: MVG
NO: VG
Matte: VG
Syslöjd: VG
Oui oui, VG i franska kan jag inte förstå... jag kan typ oui oui...that's it liksom.

1 kommentar:

Mamsen sa...

Du ska vara stolt hjärtat. Du har kämpat bra. Nu ska du njuta av ditt sommrlov tillsammans med dina underbara vänner, och oss ibland :)Älskar dig <3