lördag 20 juni 2009


Bonjour! Jag hoppas att ni inte har alltför mycket huvudvärk, så här dagen efter. Själv var jag med jossi, hon var lika söt som vanligt. Det tog ett tag innan vi kunde bestämma vart vi skulle vara, men runt kl. 8 tog jag cykeln, ja cykeln! Var typ ett år sedan jag cyklade, jag hade nästan glömt hur man gjorde, det var lite vingligt i början, jag skojjar inte. I alla fall, jag tog cykel och mötte henne vid varvsbron, sa glad midsommar till mormor och morfar när vi ändå var i närheten. Sen kom vi hem såg vi på "bolt", den var kung! Ni borde se den. Och så tittade vi på Jeff Dunham, han är ett geni!
Här har ni några länkar med Jeff :D
Vill ni se mer är det ju bara att leta på youtube, han är sjukt grym!

1 kommentar:

Mamsen sa...

Älskling här är en lektion från fröken Mamsen. Morgon = 08.00 Kväll = 20.00 :)
Sen håller jag med dig ang. J