lördag 4 april 2009

14:39...Gäsp

Go' morgon alla människor!
Ja, jag har nyss vaknat. Men va då, det är lördag, jag har rätt att sova länge. Jag fick en tidig födelsedagspresent av brorsan, en hel påse rosa bananer (mitt favvo godis). Han kan vara gullig bara han vill.

Igår var jag i stan med Lovisa, Ida och Jonas. Men efter ett tag försvan Jonas till en speciell person ;) Så vi gick och åt på Burger King, det var tjockt med folk där! Dom har nyss öppnat så...
Jag köpte två linnen, en BH och ett bälte. Lovisa, som inte hade några pengar, hittade ett par byxor som hon la undan. Sen försvan Ida och jag och Isa tog bussen hem. Det var en sur kille som satt framför oss, han blev nog inte gladare av att Lovisa och jag var jobbiga ;D

Och en sak till, Isa suger på teckenspråk (vad hon än säger) men puss på 'na ändå! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

vem är ida??:P <333

/jossi:D