lördag 2 oktober 2010

Har man tråkigt så får man hitta på något! ;)

~> Skriv 8 saker du ser fram emot:
* Snön, det börjar bli dax nu.
* Jul
* Nyår, 2011, sen är det ett år till jordens undergång, eller? ;)
* åka pulka!
* åka skidor
* När mina hörlurar kommer, nästa vecka hoppas jag 8)
* Höstlovet, en hel vecka med sovmorgon! hallelujah!
* Att få vara med människor jag tycker om, fast det är jag ju mest hela tiden :D

~> Skriv 8 sanningar om dig själv:
* Jag är rädd för kor...
* Jag gillar inte fötter, usch och fy!
* Jag älskar min familj, mina vänner och Adam!
* Jag är faktiskt nästan alltid glad :)
* Mitt favorit godis är rosa bananer
* Jag gillar att läsa böcker på engelska ;)
* Jag räknar på fingrarna, huvudräkning är inte min starka sida asså ;)
* Jag gillar mat, och äter allt som jag inte är allergisk mot!

~> Skriv 8 saker du brukar säga
* Snart är det fredag!
* Men jag har rätt! (oftast har jag fel..)
* Jösses
* Jag är hungrig!
* Åh, vad jag vill ha rosa bananer...
* Awsome!
* Tänk om... (och sen kommer oftast nått konstigt som: allting blev grönt, då skulle man kunna kalla allt för grönsaker)
* Va? Säg det igen! (oftast när jag är trött och okoncentrerad)

~> Skriv 8 saker du har på dig nu:
* en socke
* en till socke
* ett par byxor
* en skjorta
* ett linne
* ett armband
* en ring
* och trosor!

1 kommentar:

Anonym sa...

älskar dig också gumman/din adam