fredag 27 februari 2009

Fabilous Friday ;)

Jag har precis kommit hem från stan, sjukt kul hade vi ;)
Lovisa har hittat sin framtida kille, som är otroligt söt och väldigt bra på karate. Jag förstår att folket som inte var med inte fattar någonting, men trust me, det var löjligt roligt just då. Vi köpte "lite" godis på coop forum, 29.00kr/kg billigt, billigt. Och Frida kom på den smarta idén att man kan dricka vatten ur plastpåsar, så hon och Lovisa satt med varsin påse vatten. Jag, Lovisa och Jossi gjorde ett besök på HM, Där vi tog de gräsligaste kläderna vi kunde hitta, trängde in oss i ett omklädningsrum och tog en mycket fin bild, som vi sedan skickade till våran kära Jonas, som just nu befinner sig i Klimpfjäll. Sen sjöng vi ju såklart i bilen på vägen hem, eller jag vet inte om man kan kalla det sjunga, det lät inte speciellt fint.
Nu är det äntligen sportlov, så jag ser fram emot fler dagar med er, underbara människor :)

Massor med kramar till alla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahahahaha sjukt kul det var asså xDDD älskar min framtida kille så jääääääääääääääääla SÖÖÖÖÖÖTT!!!:D:D <3<3<3<3<3

Anonym sa...

Asså... Din morsa klagar på att du är värdelös på att stava till svenska ord, men försvaret blir att du ska flytta till england... Hurfasen ska du klara dej där om du inte ens kan stava till "Faboulus"? o.O

en sista fråga, vad har du att säga till ditt försvar? xD